top of page
תמונה של מתאמנות בחוץ
הטבה
חד- פעמית 
לזמן מוגבל

יותר מתאמנים בפחות מאמץ

 מזמן העבודה של מאמני הכושר העצמאיים

40%

מתבזבז על ניהול העסק והבאת לידים

זה מתחיל מלנהל אתר שבנוי בצורה נכונה (להשגת מקסימום המרות),

לפרסם את השירות ולהשיג מתאמנים חדשים,

לענות למתעניינים חדשים על שאלות,

לנהל שיעורי נסיון ולעקוב אחר כך כדי לראות שבאמת נרשמים,

לעקוב מתי מסתיים מנוי/כרטיסיה ללקוח ולחדש את הרישום,

לאפשר למתאמנים להירשם לבד ולשנות הרשמה קיימת,

לעקוב אחר תשלומים ולהפיק חשבוניות, 

ולנסות להחזיר מתאמנים שהפסיקו להתאמן חזרה,

מה שבטוח, זה משאיר מעט מאוד זמן לאמן באמת! 🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

מה הפתרון?

אטומציה ובוטים לווצאפ לייעול וחסכון בזמן
אפליקציה לנייד לקביעת שיעורים וביטולים
אתר מעוצב נכון 
לקבלת מקסימום המרות 

רוצים לשמוע עוד?

או השאירו פרטים ונחזור  אליכם בהקדם

לקוחות מספרים

שי בעלים של בית ספר לג׳ודו

לפי דיגיטליק היה לי אתר בעייתי שלא הציג את היכולות האמתיות שיש לנו להציע. יותר ממחצית מהזמן ביליתי בלרדוף אחרי לקוחות חדשים לרשום  לשיעורי היכרות ואז לרדוף שוב שירשמו.
היום, בזכות דיגיטליק המצב השתנה. הם תמיד זמינים ומבינים את החשיבות של כל לקוח לעסק שלנו. 

מיטל, סטודיו לפילאטיס וקורסים אונליין

העבודה עם דיגיטליק היתה מהירה ועזרה לי להגדיל את העסק. יש לי מקור הכנסה נוסף משיעורים מקוונים באתר, הכל קורה מעצמו: הגביה, התזכורות, שירות הלקוחות דרך בוט בווצאפ. הם היו קשובים ותפרו הכל בדיוק למידות שלי והכל במחירים הגיוניים.

רונית בעלים של סטודיו לריקוד

כבעלים של שני סטודיויים אני נדרשת לעשות הכל: לשווק, למכור, לתפעל, לתזכר, לגבות תשלום והכי חשוב לדאוג שהעסק גדל. העבודה עם דיגיטליק הורידה ממני כל כך הרבה: האתר עובד כמו שצריך, הלידים מגיעים ומטופלים, הרישום אוטומטי דרך אפליקציה שלי, סמס ומיילים לתזכורות נשלחים ללא התערבות, כל הגביה נעשית באתר. 
ולי נשאר רק לעשות את מה שאני הכי אוהבת: ללמד!
bottom of page